sreda, 4. november 2009

PESEM JESEN POZLATI

Oppa, oppa, pa so me zbori zaposlili, da jih malo pofotkam.

Moram priznat, da sem imel kako težavo pri tem delu.
Da je v dvoranah švoh luč, to je jasno. Da nimam še flasha, mi tudi ne pomaga. Da se Alpha pri visokih ISO vrednosti spremeni v generator šuma...
To so tipični izgovori amaterjev, ko iščejo kao razloge za nakup boljše opreme.

No kljub vsemu je uspelo zamrznit nekaj trenutkov.




Vidim, da je adrenalin vedno prisoten pred nastopi pa tudi, če si jih imel na stotine. Meni je nastopanje zelo mukotrpno, zato se temu rajši izogibam.








Slavnik

Glede na to, da sem bolj rocker, mi je bilo poslušanje zborov sproščujoče. Slavnik, Hrušiški fanti, in kvartet Zlatice so dobro odpeli, pa tudi če bi kater fušal, sem bil preveč zaposlen s fotkanjem.





Hrušiški fanti

Omenit moram tudi zborovodjo Slavnika. Kdo bi si mislil, da ena punca postroji celo grupo možakov. Ni kaj, komanda je komanda :D














Zlatice













Evo, prvo foto naročilo je, ni druge Elvo go PRO.


Ni komentarjev: