sreda, 16. september 2009

Tank Rock 09

Povprečen obisk, povprečni bendi, povprečna vstopnina, povprečna žurka? Ali sem le jaz preveč izbirčen. Za posledico poplave spletnih informacij, videotov, mp3jev...
Včasih, ko sem imel še katrco, sem z lahkoto poslušal cel mesec kaseto od Boston, danes pa imam zasičen avtoradio z mp3ji in panično pretikam po komadih, da na koncu sploh ne vem, če katerega sploh še celega poslušam. Vsak trenutek življenja pač mora imet pravo podlago.

Tukaj nastopi hec, da naša Šefica dobi free pass za koncert in uganite še kaj? Pa ravno kaseto, ne od Boston ampak Requiem. V 2009 se še kasete prodajajo in to na koncertih.
Če sem iskren doma nimam več niti enega delujočega kasetnika :P V nekaj pa sem prepričan, da je to najboljša zaščita proti piratstvu, kako boš to sploh presnel. Bravo fantje pa ste nas.


Tank brez ročne




Mr Evil

Od vseh skupin so me najbolj prepričali Requiem pa ne zaradi kaset, ampak ker so oddali največ rokerske energije od sebe.





Jagod sem se nekoliko naveličal, nič narobe z njimi pač moj okus.


Solo


Mihc






"In po več kot desetletju bo nastopila legendarna skupina DON MENTONY BAND z legendarnim JANEZOM ZMAZKOM"
Je pisalo v napovedniku.



Skupina je res legendarna samo tudi tukaj mi ni bilo prav, da so imeli harmonkarja zraven, igral je dobro samo jaz sem mislil, da bo samo kak komad ne pa cel njihov nastop.
Nekateri mixi pač ne gredo skupaj.
Hecna pa je bila tudi izjava kolegice:" Sploh ne zna svojih besedil in potem komade med sabo meša." Tega nisem zaznal, ker njihovih besedil ne poznam tako podrobno.
Kaj pa smo poslušalci domišljavi. Hočemo, da naši glasbeniki, ki so že desetletja na sceni, znajo svoje komade na pamet? Očitno se desetletja poznajo.






Boring...


Hulk

Prvih nekaj bendov sem zamudil, ker smo imeli z našo druščino nujen sestanek pred prizoriščem.
Vse skupaj, pa je bilo zelo zabavno, če je družba prava je vse zakon.


Ni komentarjev: